BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 14 June 2011

The beginning of the rest of my life


Looking back 7 tahun dulu, terasa macam semua yang kami dah go through sama-sama worth while; every moment, every second, every minute, every hour an every day. Terus terang aku katakan... just like other couples; bermacam-macam dugaan kami tempuhi bersama. Tuhan je yang tahu... dengan issue orang ke3, soal trust, soal confuse dengan perasaan diri sendiri... semua lah! 

Bila teringat balik bagaimana Fad dan aku berjumpa, memang kelakar! Kami berkerja di Pan Pacific Glenmarie Kuala Lumpur; he was in F&B dan I was in the Front Office department bekerja sebagai Receptionist. Time tu aku memag tak suka dia. Mana taknya asal busy je aku nak call report untuk breakfast MAS Stopover guest kat Kites Restaurant, aku ni yang innocent bagai kena marah! Bikin Panas je! Hello! Aku pon busy okay! Bukannye aku call ko sebab nak mngorat! 

Tapi tak la macam mana tiba-tiba kami jadi rapat... tiba-tiba aja dia ada dimana aku berada, tiba-tiba aja dia adalah orang aku pertama yang aku akan fikirkan tiap-tiap hari, tiba-tiba aja dia lah jadi subject utama dibibirku.Wah, aku telah jatuh cinta!

I guess betul lah orang cakap.... love is blind... I'm not a pretty girl who's slim or what so ever but Alhamdulillah Fad terima aku seadanya. Walaupon perbezaan ketinggian kami selalu jadi bahan gelak orang, walaupon issue berat badan aku jadi buah bualan orang ... Fad still selamba. 

To my dearest fiance, thank you so much for accepting me in your life, thank you for being patience and keeping up with me and most of all thank you for loving me... because of this, I love a billion times more.